Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Σταδιοδρόμιο 2014: Δήλωση συμμετοχής στα workshop




Όπως έχουμε ανακοινώσει, στο πλαίσιο του Σταδιοδρομίου 2014, θα διεξαχθούν 4 workshop με δωρεάν είσοδο. Όσοι ενδιαφέρεστε να τα παρακολουθήσετε, παρακαλούμε πολύ δηλώστε συμμετοχή μέσω της φόρμας, που θα βρείτε κλικάροντας στο σύνδεσμο, στο τέλος της ανάρτησης.  

Πριν δηλώσετε συμμετοχή, διαβάστε προσεκτικά τα εξής:

Η θεματολογία των workshop είναι: 
  • Αποτελεσματικό βιογραφικό σημείωμα
  • Επιτυχημένη συνέντευξη
  • Τα social media στην αναζήτηση εργασίας
  • Βιωματικό παιχνίδι: Κάνω για επιχειρηματίας;

Τα workshop διεξάγονται το Σάββατο και την Κυριακή, 15 και 16 Μαρτίου, στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, όπου διοργανώνεται και το Σταδιοδρόμιο, στο πλαίσιο της έκθεσης "Εργασία και Εκπαίδευση".


Τα workshop ξεκινούν στις 12.00, έχουν διάρκεια 60' και θα επαναλαμβάνονται μέχρι και τις 19.00 το βράδυ. Δηλαδή, το τελευταίο workshop ξεκινάει στις 19.00 και ολοκληρώνεται στις 20.00.


Το κάθε workshop θα διεξάγεται σε διαφορετικές αίθουσες. Έτσι, μπορεί κανείς να παρακολουθήσει και τα τέσσερα workshop. Προσοχή όμως να μη δηλώσετε ταυτόχρονα ίδιες ώρες (π.χ. μη δηλώσετε ότι θα παρακολουθήσετε το βιογραφικό 12.00-13.00 και τη συνέντευξη πάλι 12.00-13.00). Στην περίπτωση τέτοιου λάθους, θα εγγραφείτε στο workshop που θα έχει ελεύθερες θέσεις. 

Οι θέσεις για κάθε workshop είναι 20 και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Αν έχουν καλυφθεί οι θέσεις στο workshop τις ώρες που επιλέξατε, θα μεταφερθείτε στο ίδιο workshop, αλλά σε ώρες με διαθέσιμες θέσεις. 
Για να συμπληρώσετε τη φόρμα εγγραφής, κάντε κλικ εδώ: 

16 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Αλεξάνδρα καλημέρα,

      Το Σταδιοδρόμιο διεξάγεται στην Αθήνα. Όμως, είναι στα άμεσα σχέδιά μας, να διοργανώσουμε κάτι αντίστοιχο και στη Θεσσαλονίκη.

      Η ομάδα του Skywalker.gr

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα σας
    Εχω δηλάωσει συμμετοχή για τα workshop αλλα δυστυχώς έχασα το αρχείο με τις δηλωθείσες ώρες μου.Θα μπορούσα να έχω ηλεκτρονικα στο mail μου τις ώρες που έχω δηλώσει?
    Ευχαριστω εκ των προτέρων για το χρόνο σας
    Σισσυ Βαζιργιαντζίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Σίσση καλημέρα,

      σου στείλαμε μέιλ με τις ώρες.

      Σε ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον.
      Η ομάδα του Skywalker.gr

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα σας, θα χαρώ να έρθω . Όμως από μια άποψη έχω πήξει με την έννοια της σύνδεσης εργασίας καινοτομίας επιχειρηματικοτητας και εκπαίδευσης. Έχω φτάσει ήδη 31 χρονων και ακόμα δεν εχω καταφερει να εργαστω στο χωρο μου . Καλό θα ηταν να μαθουμε λιγο και εμεις (κατηγορια Μακροχρόνια άνεργος ανω των 29 χωρις δικαιωμα επιδοματος και επιπεδο τουλαχιστον Msc )τι μπορουμε να κανουμε καθως η εννοια αποκλεισμου ειναι παντου γραμμενη (προγραμματα Voucher λόγω ηλικιας, π.χ.αδυναμια ευρεσης εστω και με εθελοντικη συμμετοχη με μονο κινητρο την αναγνωρηση προυπηρεσιας, που απαιτει εστω απο τον εργοδοτη την ασφαλιση κτλ ) Τι κανουμε δηλαδη οταν εχουμε και τα skills και την καινοτομια ως προταση στο χωρο και τα πτυχια -μεταπτυχιακα και την ορεξη και την διαθεση και φυσικα την γνωση αλλα δεν μας αποζητα κανεις λόγω ελλειψης προϋπηρεσίας. Ευχαριστω εκ των προτερων Δημητρης Παναγιαρης, Μsc, Health Economist , Spl Econ. Evalauation

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Δημήτρη. Το πρόβλημα που περιγράφεις είναι δυστυχώς ένα φαινόμενο που το συναντάμε πολύ συχνά πλέον. Οι όροι στους οποίους αναφέρεστε δεν συνδέονται απαραίτητα μεταξύ τους, είναι διαφορετικές θεματικές ενότητες. Καλό θα ήταν να έρθεις στην έκθεση προκειμένου να ενημερωθείς και να πάρεις νέες ιδέες.

      Διαγραφή
  4. Για εμάς που είμαστε από απομακρυσμένες περιοχές, υπάρχει η δυνατότητα να πάρουμε το υλικό ή με κάποιο τρόπο να ενημερωθούμε για το τι ειπώθηκε στην εκδήλωση. Παρακαλούμε ενημερώστε μας.
    Σας ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Ιωάννη. Οι ομιλίες μας θα ανέβουν, κατόπιν άδειας των εισηγητών, και θα έχετε και όλοι όσοι είστε από την επαρχία τη δυνατότητα να ενημερωθείτε.

      Διαγραφή
  5. Χαίρετε, και ευχαριστώ για το ότι παρέχετε τουλάχιστον την ελπίδα για άτομα που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της ηλικίας στην εύρεση εργασίας. Ετσι και εγώ όπως ο Κος Παναγιάρης, κατέχω 2 πανεπιστημιακούς τίτλους, προεπηρεσία άνω των 6 χρονών, ακόμη με δημοσίεση αρθρου, και συμμετοχή στην συγγραφή επιστημονικού βιβλίου, αλλά είμαι 43 ετών και έχω να εργαστώ κανονικά απο τότε που επανεγκαταστάθηκα στην Ελλάδα, το 2007, μετά απο απουσία 9 ετών. Είναι και δικία μου απορία σχετικά με το τί γίνεται με τους ανθρώπους που είναι άνεργοι, άνω των 29 ετών, και δεν καλούνται ούτε καν για συνέντευξη, και δεν έχουν κανένα δικαίωμα επιδόματος. Σας παρακαλώ να λάβετε υπόψη σας τις θέσεις μας, και γιατί όχι να δημιουργήσουμε μια κίνηση, έστω μια ομάδα τελοςπάντων, για το τί μπορεί να γίνει με τους Ανέργους άνω των 29 ετών, με πανεπιστημιακούς τίτλους ή όχι. Πιστεύω πως ο συγκεκριμένος ιστότοπος μπορεί εύκολα να βλέπει τις ηλικίες των αιτούμενων για εργασία. Θα χαρώ να τα πούμε από κοντά το σαββατοκύριακο
    Με Εκτίμηση
    Σπυρίδων Βώσσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω δηλώσει να παρακολουθήσω να σεμινάρια του Σαββάτου αλλα επειδή τελικά δεν θα μπορέσω,μήπως γίνεται να με βάλετε τις ίδιες ώρες την Κυριακή;;ευχαριστώ πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω δηλώσει συμμετοχή για τα workshop αλλά δεν μου έχει σταλεί mail για επιβεβαίωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σας,
    Έχω δηλώσει συμμετοχή για τα workshop αλλά δυστυχώς έχασα το αρχείο με τις ώρες που είχα δηλώσει .Θα μπορούσατε να μου στείλετε στο mail μου τις ώρες που έχω δηλώσει?
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νεκτάριος Παντερμαρακης

    Για σας
    θελω να ροτισω κατι εγω που ειμε από τα χανια πως θα μπορουσα να παρακολουθισο ευτο το προγραμα πρεπει να κανετε καπιο ξεχοριστο για τα χανια.
    ευχαριστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλησπερα!! γινονται ακομα εγγραφες? γιατι μπαινω στη σελιδα αλλα μου βγαζει οτι δε γινονται αποδοχες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το e-learning του Κέντρου Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) παρουσιάζει το νέο κύκλο σπουδών και δίνει τη δυνατότητα σε όσους εγγραφούν σε ένα Πρόγραμμα να παρακολουθήσουν εντελώς δωρεάν ένα επιπλέον.
    http://elearn.elke.uoa.gr/elearn/news.html?utm_source=newsletter&utm_medium=link-150-programmata&utm_campaign=elearning-january

    Επιδότηση για νέους επιχειρηματίες έως 40 ετών!
    http://blog.xe.gr/?p=6465

    ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΠΣΑ
    Η Αναπτυξιακή Σύμπραξη «Περιβαλλοντικό Πάρκο Αναπτυξιακή» ως φορέας υλοποίησης της Πράξης «Συνέργεια για την Απασχόληση στη Δυτική Αθήνα», προσκαλεί Ανέργους, εγγεγραμμένους στα Μητρώα Ανεργίας του ΟΑΕΔ και με κάρτα ανεργίας σε ισχύ ή σε ειδικό κατάλογο του ΟΑΕΔ, Νέους Επιστήμονες (μηχανικοί που είναι απόφοιτοι Πανεπιστημιακών, Πολυτεχνικών Σχολών), Ασφαλισμένους στον ΟΓΑ, να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής στην εν λόγω πράξη.
    Διαβάστε περισσότερα...
    http://www.organizationearth.org/prosklisi-gia-ofeloumenous-tou-topsa/

    Καλησπέρα, και συγνώμη απο τους υπευθυνους του ιστοτοπου, για την πρωτοβουλία μου να παραθέσω 3 δεσμούς παραπάνω, σχετικά με ευκαιρίες εργασίας για την ηλιία των 29 και άνω, Νομίζω πως μπορούμε όλοι μαζί να βοηθήσουμε όπως μπορούμε να αντιμετωπιστεί αύτη η δύσκολη κατάσταση! Συγνώμη και πάλι εαν δεν έπρεπε να μεταφέρω πληροφορείες απο αλλού
    Καλή Τύχη σε όλους
    Σπύρος
    ΥΓ Δεν εχω λάβει ούτε και εγώ επιβεβαίωση για το σταδιοδρόμιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Σας ευχαριστούμε όλους πάρα πολύ για την προσέλευσή σας στο Σταδιοδρόμιο 2014. Θέλουμε ιδιαίτερα να ευχαριστήσουμε τους εισηγητές των workshop και να τονίσουμε ότι πρόσφεραν το χρόνο, τις γνώσεις και την εμπειρία τους εθελοντικά! Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως,εφόσον συμφωνήσουν οι εισηγητές μας, οι παρουσιάσεις τους θα ανέβουν στο προφίλ μας στο: http://www.slideshare.net/Skywalker_gr . Μείνετε συντονισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή